Laf Sokucu Sözler

9 Kasım 2015 Pazartesi Laf sokucu sözler
» Sokacak Lafım Çokta , Koyacak Yeriniz Kalmamış . . !
» Beni Bulamayınca başkalarına bakan kişi ben varkende başkalarına bakar.
» Benim hayatıma girenler hep akılsızsa benim suçum ne?
» Üçkağıtcı dediler neden dedim devamlı üç kağıt dolaştırıyorsun dediler Yarabbim dedim.Bunları sıraylamı Gönderiyorsun.
» Birşeyler birine fena halde batmış sanırım devamlı adımı anıyorlar.
» Altındaki arabaya değil kalbindeki duyguya bak.
» Bedava geldiğiniz dünyada Trilyonluk havalarınız kime ?
» Şaka gibisiniz gerçekten ne olduğu belli olmayan.
» Hayvanlara hayvan demek bence İnsan kılığında gezenlere Hakarettir..
» Çok şey istemiyorum Allahım şu Hayatta Biraz insan olanlarla beni karşılaştır.
» Benim bütünlemem yok Sevgilim. Bir kere kaldın mı benden bir daha geçemessin.
» Kıymetimi bilmeyenleri Hayatıma Sokmamaya yemin ettim.Şansını başkasında dene.
» Ben kendi çapımda yazıyorum. Ucu sana dokunuyorsa, etrafımda dönüyorsun demektir boşa uğraşma. Bakmam sana.
» Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım.Haa çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.
» Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi varmı?
» Osuruk kokusunu sevmeyenler dışarıda beş para etmezlerle aynı havayı soluduklarının farkındadır herhalde.
» Lafa gelince fena esersinz icrata geldimi şeker gibisiniz.
» Lafta sokma lafınıda yutma.
» Düşünme beni seni düşüneni düşün sadece belki o zaman Mutlu olursun.
» Hayat bir Sınavsa adımı yazar çıkarım.

En iyi laf sokucu sözler, en güzel laf sokucu sözler

0 yorum :

Yorum Gönder

 
 
 

Merak ettikleriniz vardır belki

Saç modelleri ve bakımı hakkında